söndag 18 januari 2009

Vakeeen..!

Heeej!
Har vaknat nu kl, 10.48. Inte Joel dock.. så jag begav mig till datorn och då min blogg för att ha något att göra medans han kanske störs av ljudet och kliver upp :p Kan ju hoppas iallafall..

Igår var jag ju hundvakt! Thihi! Molly kom hit runt 12-13 tiden, sen gick vi in till stan, tur bara säger jag att det inte ver lika kallt som igår! Då hade jag inte satt en fot utanför dörren! Iaf, var hos Joel ett tag, Britt-Inger och Urban och förbi och skulle hjälpa till med några saker, fikade semlor oxå :D mummsss! Gick ut en sväng till, busa lite vid ån. Sen kom kusinerna och hämta henne runt 17 kanske (:
Zhera (min katt) var ju inte allt för vlkommnande mot henne..! haha Ni skulle bara hört ljudet som kom ut ur den lilla katten :o haha det kan man inte tro..!

Idag var jag inte vad som händer.. får väl se helt enkelt.
Hoppas Joel kliver upp snart :p
Bye bye!
//hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)