torsdag 15 januari 2009

Nytt försök :D

Helloo!
Jo nu tänkte jag ta tag i min lilla blogg här igen. Får se hur det går..
Orkar inte riktigt berätta om allt som hänt sen sist jag skrev för det var ju ett himla bra tag sedan!

Idag är jag iallafall ledig :D Mycket skönt! Men kunde dock inte sova så länge.. Satt en liten katt utanför mitt rum och kräktes.. mysigt mena ja..! Sen när jag ätligen lyckats somna om så kommer nästa katt och springen runt runt runt runt runt runt och pratar pratar pratar pratar pratar.. Så det gick ju inte så himlans bra att sova då heller.. Jag bestämde mig för att klivva upp då, kl 10 ungefär. Käkade frukost och allt sånt.
Sen ska jag snart in till staden och möta Linnea Engberg, vi ska på Norraberget och göra våran geografiuppgift, ta kort på någon process som pågår eller nått sånt.. Kuuul..! ^^

Sen ska jag till Joel, tänkte hinna träna lite oxå, sen hade vi planerat att städa. fast städningen tar ju inte sån lång tid, 22 kvadratmetar ett städa ^^
På lördag ska jag vara hundvakt oxå! :D Till kusinernas lilla vovve, Molly :D kuul! Jag vill oxå ha en huund... (a) ;D

Ja,ja.. ska gå nu.
Hare braaa!
//hannaaa (:

Inga kommentarer: