måndag 17 november 2008

Måndaaag!

Heej!
ÄNTLIGEN är jag nu klar med tyskan! Suttit i två jävla timmar med den skiten! :o Hoppas det sitter kvar nu oxå..

Ska berätta lite om helgen kanske :D
Jag och Joel åkte upp runt halv fyra till Södra berget, checkade in och fick badrockar och allt som behövdes för en spaaa helg :D
Rummet var på 4:e våningen, samma som spat så var ju bra (: Ända som var lite dåligt var att sängarna stod isär :o Men var ju bara att skjuta ihop dom, så gick ju bra!
Nåågon hade med sig lite skumpa oxå! Lyxa till det lite ;D
Sen bestämde vi oss för att gå och kolla in poolen och allt annat. Började i ångbastun, lite varmt men var ändå skönt. Sen var det egentligen tänkt att man ska gå ner i en kallvattenpool :o Men vi kände itne för det ^^ haha Så vi tog bubbelpoolen, lite varmare. Var skit fin utsikt ut över vackra Sundsvall när man satt där :p Mysmysigt!
Var oxå frukt som man fick käka hur mycket man ville av, jag åt inte alls mycket vatten melon :p haha. Sen typ 30 min innan vi skulle upp upptäckte vi ju att det fanns en pool utomhus! Den var ju mysigast av alla så lite dumt att vi inte såg den förren då.. Men satt där ett tag iallafall. Innan det var dags för MIDDAG!
OH vad gott det vat! Och OH vad mätt jag blev sen! Och OH vad jag somnade fort när vi kom upp på rummet x) haha Skiit trött :o

Vaknade på lördagen (jag vaknade iaf) för jag tänkte då INTE missa hotellfrukosten! haha! Är ju så himla gott! I loove :D Käkade...mycket.. väldans mycket... x) ahha Förvånad..? Nej.. :)

Ja det var väl ett litet sammandrag av min helg som var hur underbar som helst :D TACK för den bäst bästa presenten! :D :D

Byeee!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig helg ;D btw första meningen när jag läste tyckte jag det stod : äntligen klar med Ryskan x) hahah

Hanna sa...

ahha OH ja det var det! :D
haha ryska? njaaa.. inte riktigt va ^^