onsdag 5 november 2008

One day left ;D

Heeellooo Everyone! :D

Haha, ja idag är man ledig igen då ;D Gaska så skönt om jag får säga det själv. Jag hade tänkt plugga lite rättskunskap, prov på fredag :o Hoppas det kommer gå bra :p
Läste nyss ut min bok oxå, som vi fick av skolan för den skulle slägas så då tog jag den :P Var faktiskt bra:D Men den slutade lite dåligt.. :/ Men annars var det som sagt bra ^^
Lånade en bok igår oxå "14 år till salu", är en sann svensk historia.. värsta hemsk..
Haha vad nördig jag låter btw x) "jag har läst ut en bok och nu har jag lånat en ny" haha

Snart ska jag och pappa åka och beställa en TÅRTA tills imorgon :D då JAAAG fyller åår :D Yeay! thihi!
Ganska dumt att fylla år på en torsdag tycker jag ändå, måste man till skolan och allt. Lördagar borde vara bäst, får man sova länge ;D

Men nu ska jag nog vara lite duktig och plugga dååå...
See youuu!
Byeee!
//hanna

Inga kommentarer: