tisdag 11 november 2008

Tisdaaaaaaag!

Heej!

Var ju ett tag man uppdaterade här känner jag! Men här kommer ett litet inlägg iaf (:
Kan ju börja med att berätta om gårdagens nära döden upplevelse :o
Jag kom till skolan, men vi hade ingen lektion. Så vi var några stycken som bestämde oss för att... åka hem till Fuad! Han körde heeeela vägan hem till alnö! Hur faaaaaan fick den människan körkort?!! Tvär svänger, saktar inte in i gupp och kör mot rött ibland :o Hlet sjukt!
Jaja, väl framme träffar vi hans .. väluppfostrede(?) hund, Jerry^^ men han var söt (:
Väl tillbaka på skolan, levande, så åt vi lunch ^^ Men var ju en upplevelse som man sent kommer glömma x)

Till denna dag då. Började halv nio med affärskommunikation. Skrev klart breven, sen ekonomi. Emma var helt störd xD hahaa Typ skittrött-dampen! haha x) lite kul.
Käkade lunch ÄKKEL taco fisk! fyfaaan vad det INTE var gott :o Uuusch..!

Linnea Engberg my friend är ju tillbaka på skolan nu efter sin lunginflamation. Treeevligt tycker jag :D Min sång-vän är tillbaka! Yeeay! haha Ingen som har vill sjunga med mig annars x) Undra vad det beror på (a)
Emma var i tidingen idag oxp förresten! 5 frågor grejen. haha x) Passande fråga oxå ^^

Jobbade på på englskan men Timmy, ska ha npgon redovisning om Australien.
Gick till kafeterian och käkade en macka innan tyskan började, vi var sååååå duktiga ;D haha

Just nu sitter Joel och ser på någon film, kanske därför jag äntligen skriver något här .. :P Ska se SOS Familj senare, jag tycker det är lite kul x) Och sen är der House :D
Men inget mer att berätta för er nuuuu..!
Byeee Geeks!
//hanna

Inga kommentarer: