söndag 2 november 2008

Filmkväll

Hej hej!
Nu har jag nyss käkat middag, blev nå fisk, mummsigt (:

Sen runt 17.30 så ska pappa skjutsa mig och lollo till Emmaaaa ;D Linnea kommer sen hon oxå :D Thihih vad kuuul det ska bli :D
Blev dock lite problem med dom planerade filmerna men hoppas det blir bra ändå (:

Annars idag så har jag varit i birsta en sväng, skulle åka in på Media Markt och lämna in min mobil, en knapp har ju lossnat. Men då säger dom att om dom skickar in den till värkstaden kommer det ta mellan 2-4 veckor innan jag får tillbaka den :o För att laga en liten knapp?? Men dom tipsade oxå om att vi kunde åka till stjärna fyrkant (*# ^^ haha) eftersom dom är en egen verkstad så kasnke dom kunde fixa det på en gång.. Men det var stängt idag så får åka dit imorgon lr någon annan dag till veckan (: Hoppas jag slipper lämna bort den i 2-4 veckor bara :o My darling...!
Madia Markt firade ju ett års jubileum idag oxå, så man kunde köpa korv för 5kr utanför :D haha Klart jag köpte ;D Och gissa hur många! :o 8 st :o det ni! Jääävlar! hahaha
Luuurad...! Gick ni på det ?^^ men man skulle ju kunna tro det ifs, men jag köpte bara en :P thihi

Men nu ska jag gå och fixa lite.
Byeeee!
//hannaaaa ;D

Inga kommentarer: