tisdag 4 november 2008

Skola igen

Heeej!
Ja, idag började skolan igen efter ett välbehövligt lov. Vi var ju lediga igår (måndag) som kompensation för att vi var på nån dans på någon lördag så det var ju trevligt, mindre trevligt att ALLA fick ledigt fast än att dom inte äns var där :o oohh.....!

Linnea var inte där idag, vet inte vart hon var :o Hon var ju inte med i söndags heller när vi hade filmkväll för då skulle hon till akuten för att kolla upp nå lunginflammation eller vad det nu var. Hoppas hon blir frisk nu iaf (:
Apropå akuten så var jag där idag, med Joel. Har har ju fått ån himla superknöl på ögolocket :o Så vi åkte dit, gick bra, slapp vänta alltför länge oxå så det var ju skönt. Han fick nån salva iaf som han ska använda, så nu hoppas vi att det blir bra (:

Jag måste bara berätta om min tyskalärare :o haha xD Hon är så jävulskt oteknisk så det finns inte!! Lektionen började kl 14.55 och det tog henne ca 35 minuter att öppna ett klipp på youtube! :o Jag menar VA?! hahahah xD Jag och Peter dog ju av skratt! Hur svår ka det vara? haha. Först skrev hon med mellanrum i sökfältet, så vi sa att hon inte kunde göra så. Sen när hon var inne på youtube så använde hon inte mellanrum för vi hade sagt att det fick man ju inte göra men var ju två helt skilda saker ..! Sen så klickar hon ner sidan typ 3 gåger så måste hon göra om allt igen! Hur lyckas vissa? Sen när hon skulle visa någon tysk sida så kommer det upp "This page has been hacked by blablabla" hahaha Vaaa? Vem vill hacka sig in på den sidan liksom? x) haha
Lite underhållande måste jag säga.

Nej men nu ska jag no sova. Men vet ni? :D Imorgon är vi oxå lediga! :D Alla ekonomi lärare är borta på nån grej så lektionerna är inställda :D Im happy!
Och om tvååååå smååå daaagaaaar är jag 17 ååår :D

Byee!
//hanna

Inga kommentarer: