torsdag 30 oktober 2008

17 om en vecka (:

Heeej! (:
Nu har jag nyss sett på Medium.. Burkar inte se det längre men gjorde det ikväll för jag hade tråkigt, så är det ett fortsättning följer avsnitt... måste jag ju se nästa vecka oxå.. :p
Och nästa vecka denna tid är JAAAG 17 åååår ;D thihihi :D Kul kul! Jag kommer oxå att ha smällt i mig massa tårta .. (a) haha! Mumma det må jag säga!

Annars idag så har jag inte gjort ett skit... Inte äns sminkat mig vilket är lite ovanligt .. :P Men var skönt att kunna gnugga sig i ögonen när man ville ^^
Jag och Emma försökte få ihop en filmkväll ikväll men Linnea kunde inte och Lollo hade inte pengar så det räckte till bussen ^^ Då är det kanske lite illa ^^ Bestämde iaf att vi tar det på södag istället :D Vi är ju ledig på måndag så blir ju bra det!

Hahaha Just ja! Dagens garv: Linnea Söderblom träffar Tåge och Albin på Media Markt xD hahahaah Även just dom två av alla...! hahaha!! Jag dog när hon berättade det! Hon hade dött själv x) haha Och Joel dog när dom kom hem till honom en sväng och gick på toa, hade tydligen inte luktat så himla gott där sedan... uuuush... haha. Har haft alla fönster på vädring hela kvällen .. stackarn .. Men liksom, vem skiter när man är på besök hos någon? Man kan väll hålla sig? Speciellt om det lultar förjävligt :o haha näe.. usch säger jag bara.. tur att jag var hemma ikväll så jag slapp andas in detdär ^^

Allt för mig idag!
Bye bye!
//hanna

Inga kommentarer: