tisdag 22 juli 2008

2 dagar kvar!

Tjoosan! :D
Jobbat idag , bötjade 10.30 så det var ju trevligt.
Fick mest plocka upp massa varor, gick bra:P Clara kom in en sväng innan hon skulle åka hem (: Trevligt.
Imorgon blir det eventuellt käka på Ming Palace! :D Kina resturangen! hoppas bara att en viss person inte är där ;P haha ^^

Sen har jag mycket trevliga nyheter! Jag är LEDIG på fredag! :D :D Ska ju på Piteå dansar och ler men Joel och nåra från Schweiz :o Ingen som jag känner som vile/kunde förlja med.. :/ Frågade Sandra oxå, för jag tänkte att hon är ju därifrån :P Men då var hon ju såklart i Tyskland... Men men, det ska nog gå bra ändå (: Kommer ju bli kanoon väder :D Sen kan jag ju öva min vackra tyska med schweizarna^^ haha lr inte ... x) tror dom skulle skratta bra mkt ;P

Men nu är det middag! :D mummms!
Byeeee nöörds!
// hannub 8) ^^

Inga kommentarer: