måndag 21 juli 2008

Jobb och staden (:

Heejs!
Idag har jag jobbat, sista veckan nu! :D sköööönt!
Började 7.00, fick skjuts av pappi (a). Sen stod jag i kassan nästan hela dagen :o Men gick bra, var rätt mycket folk så tiden gick fort. Slutade 14.30, tog 14.50 bussen till stan. Skulle hjälpa mamma hitta nått till Mickes (kussen) bröllop. Jag har aldrig varit på bröllop förut (:
När jag kom till busshållsplatsen så stod Clara där. Så vi prata en massa o sen åkte vi the bus in to the stad ;P Där jag sen träffade mammi då.
Gick dock inte så bra med sökandet efter kläder... Jag hittade massa som hon kunde ha, men det var inget som föll henne i smaken.. Jaaaaag hittade därimot lite grejor (: En tunika/klänning, vad det nu var, på Gina för 49 kr :o vilken fynd ;D Sen hittade jag en blus o roosa på Wear It, halva priset på allt i butiken! Klart man måste gå in o kolla :D

Nu är jag hungrig och vill ha mat, så.. jag tänker gå och äta! :D Smart va?
Byee!
//hanna

Inga kommentarer: