måndag 14 juli 2008

Skriva igen.. (?)

Tjooosan!
Tänkte att man kanske ska börja skriva lite här igen. Får se hur länge det håller ^^ Detta är ju en början iaf.
Idag har jag då jobbat igen, bara denna vecka och en till kvar nu! Sen får jag ÄNTLIGEN vara leeeediiig :D läängtar! ska sova sova sova...!

Igår var jag och Joel (<33) och kolla på lägenheter, en i sallyhill och en vid polisstationen ungefär. Så den var ju central (: Men den var dock rätt liten, 22 kvadratmeter.. ändå helt okej, allt var nytt o fräsht (: Sen kom jag på den brilljanta idén! Nämnlgen att sätte tvn på nån snurrgrej (någon som fattar..?^^) Iaf, då kan man ha den både mot soffan och sen kan man bara snurra lite så kan man ligga och kolla i sängen oxå! aa, jag vet, jag är då för smart ibland ;D Förstår att ni bli avis ;)

Nu tänkte jag gå och titta på lite tv, hoppas det finns något bra att se (:
Byee!

Inga kommentarer: