tisdag 15 juli 2008

Andra inälgget ;D

Heeey everyone!
Nu höll jag på o skriva det jag inte skulle skriva, jag höll nämligen på att skriva vad jag höll på att göra..! :o Uppfatta inte fel! Jag kan bara inte skriva det för att jag ska kolla om någon märker något ;P haha, vi får se ;)

Jobbat idag igen då, började 7.00. Plock in alla bullar, kakor och bröööd! Oooh vad det luktar gooott! haha (a) Stog i kassan fram till lunch, sen ååt jag ;D Sen var det lagerarbete, lr vad man ska kalla det. Slutade 14.30 :D Tog bussen till stan för att träffa Linnea och Clara, gick på stan i någon timme. Såg bla äkkliga turkar :o Jag skulle köpa en tunika/linne vad det nu var på Gina. Men då fukade in mitt kort så jag la undan den tills imorgon. Får se om jag hämtar den lr inte :P
Sen åkte vi till Birsta, för att kolla på en speciell precent till Elin ;P ahha det kommer bli så bra! ;)

Inte så mycket mer att berätta nu.
Byeee geeks!
// hanna

Inga kommentarer: