onsdag 16 juli 2008

do, do, do, do, do, do, do, do, do, dooooo...!

Det var The eye of the tiger x) Var en kille inne idag o sjöng det, sååååå vackert! ahha ingen taktkänsla at all! :D

Alltså när man jobbar i jourbutiken blir man utbildat till det mesta! Butiksbiträde, vårdare, spykolog, polis, personlig assistent har jag glömt något? :P haha. Kom tex in en tant idag som var blind som jag fick hjälpa o handla allt hon skulle ha och sedan följa henne till taxin oxå. Sen kommer det ju zigenare lite nu och då som man måste hålla koll på.. Vissa kommer in och pratar om deras liv.. okej? Jag vill verkligen veta ^^

Clara var in idag och köpte en sallad :P Hon klagade på att det var pasta i alla sallader, men då visade jag henne en utan pasta! woohoo! I'm so good ;D
Jag började ju 10.30 idag, mkt skönt. Men tror nästan jag hällre börjar 7.00 o slutar halv tre..
Var ju på stan igår, då la jag undan en tröja/tunika lr nått på Gina, skulle hämtat den idag MEN jag glömde :o Ska på stan med mammi på måndag (: Så får hoppas den finns kvar då (a)

Men nu ska jag sova, klockan är mycket för mej :P Ska upp tidigt imorrn, börjar 7.00 och slutar 17.15.... :/ Så blir en låååång dag..
Byeee!
// hanna

Inga kommentarer: