måndag 28 juli 2008

Piteå Dansar Och Ler!

Heeej!
Nu har man då kommit hem efter helgen, var ju till Piteå med Joel och Schweizarna. Skiiit kul :D

Åkte upp i torsdags, vi var bjudna till grannarna på middag får en fullde 30! :D Huuur mycket mat som hest! :o Men gott var det! :D
Sen bestämde vi oss för att gå till nån grotta så Schweizarna fick se, vi gick ungefär runt nio.. Tänkte skynda oss lite så vi slapp vara i skogen när det blev mörkt.. men ja... vi var ute i skogen tills halv två ungefär, 4,5 timme :o Han ju bli mörkt ^^ Vi följde den eh.. "väldigt tydliga".. utmärkninen av vägen till grottan.. gick ej bra :P Tillslut gav vi upp, då var det redan mörkt. Vi hittade inte stigen tillbaka så vi gick trkt över beget massa stup och klippor och allt! Men efter en lååååång tids klättrande kom vi tillbaka iai(: *puh!

Sen på fredagen bar det då av till Piteå! Gick ju...eh.. jätte..bra.. för oss att få upp tältet x) sakta men säkert ^^
Var så fult, man pratade ju engeslka med schweizarna så sen på kvällen blandade men engelska och svenska hela tiden, vem man än pratade med ^^ Jag tex hade väldans probev att prata svenska med norrmännen x) Dom blev en aning irriterade.. :P
Sen var det ju han som lyfte upp en över axeln och tänkte bära hem mej! Jag ropade på min.. ja... räddare i nöden(?) " JOEEEEEEEL!!" haha Så kommer han men sin kommntar då "Öh, hurru! Du får ta nån annan tjej men inte henne..!" haha vilken hjälte va ? ^^

Tog bussen hem på söndag. Sov i Härösand och åkte hem idag. Träffade Linnea E när jag stod och väntade på pappi vid bussen :D Sen åkte jag hem och somanade ungefär ^^ haha

Byeeee!
// hanna

Inga kommentarer: