söndag 20 juli 2008

A weekend in Härnösand!

Tjoosan!
Helgen var trevligt må jag säga!
Åkte till Hörnösand i fredags efter jobbet, Joel och Rodling kom och hämtade mig. Sen skulle jag hem och packa lite så dom åkte och hämtade Emelie i Bergsåker. Sen blev det grillning hos Rodling. Funny funny! Stefan var oxå med, och han hade med sig singstaaar :D Mycket trevligt! Så skrek en del den kvällen kan jag ju säga^^ Joel och Rodling kämpade på bra, haha. Stefan var överlägsen....:/ treeevligt... :P Sen GICK vi hem.. :o kanske var 4 km lr nått, jag vet inte. Någon var en aning dryg längs vägen oxå.. :P

Sen i lördags så kom Clara, Linnea och Linnea upp (: Blev lite party party, funny funny! :D
Kom lite folk till Joel sen gick vi ner på stadsfesten..."jätte kul" det var där.. näe.. :P Alla tappade bort varanndra så det va rju lyckat :P Men väl funna och hemkommna var Clara på topp x) haha! Vilken syn ^^ Tåge höll sitt ord sen några veckor sedan, så jag blev vänd upp och ner :o Gick inte så bra, åkte ner i golvet x) vackert ^^ Linnea E åkte hem.. :/ ooh, du skulle varit kvaar skit, kul jue! (:

På söndagen var alla i toppform ;P Åkte ner med Joel och Johannes till Sundsvall, hämtade upp Clara och Linnea som hade tagit bussen hem tidigare. Vi skulle nämnligen på fotboll! Oj vad intresserad jag var! verkligen fängslad! .. not ..! x) Men var första gången jag var på en x) haha. Var svin varmt oxå :o Satt mitt i solen och det var inte ett moln på himlen, en aning varmt kanske..

Bye Muppos!
// hanna

Inga kommentarer: