tisdag 29 juli 2008

Grattis på namndsagen pappa! :D

Heej! (: Idag har min pappa namnsdag, Olof. Säg grattis! :D

Hade värsta hemska drömmen inatt, så vaknade av att jag bölade .. :o :/
Somnade om sen iaf, sen sov jag till halv elva ungefär. Detta är ju ungefär min första sommarlovsdag som jag kan soooova ut på :D
Klav upp, dushade käka frukost/lunch.. Sen såg jag att det var fin fint väder ute :D Så jag bestämde mig för att SOLA! :D yeeaay! Men blir ju alltid så tråkigt, så då tänkte jag ta med mig en bok ut.. men det är ju så jobbigt att hålla i den ^^ Så då gick jag och leta efter någon talbok så jag bara kunde ligga och lyssna (: Hittade någon deckara som pappi hade, lyssnade på 9 kapittel. Den var väll helt okej, tror jag somnade lite då och då så missade lite av berättelsen .. men men :P
Hoppas att jag blev lite brun, har ju lite rolig solbräna efter piteå när jag somnade i solen med linnet på. Så är bara brun på skulderbladen och vit på övliga ryggen, haha ser lite kul ut ^^

Men nu ska jag nog ut i den fina vädret igen.
Bye!
//hanna

Inga kommentarer: