tisdag 21 oktober 2008

Grattis till en speciell nörd! :D

Ja, idag är det nämligen så att LINNEA ENGBERG fyller år! :D
GRATTIS lilla du! :D
Hoppas du haft en toppen dag!
Med meeeeej! haha ;D
Kan det bli bättre liksom?^^
Även grattis to your brother! (:


Dagen började med att jag blev avis på hennes nya telefooon! (dregel) haha, så snygg :D och så roliga ramar x) haha
Vi var ju på teater med skolan idag, verkade rätt tirist i början men blev ju fasktiskt riktigt skoj tillslut måste jag medge x) ahah "Jesus och jag, jesus och jaa" ahha xD "Man blir gay av att sjunga gospel" "it's fuuuuuckt uuup duuuudee", "Ni är så beiga och färglada" xD hahaha ganksa underhållande x) Sen hade vi englska prov på glosorna, var ju inte alls så många som jag träat in.. kndes ju liiiiiite onödigt då tyckte jag.. :P
Hål sen innan tyskan i en timme.. Jag linnea och Peter satt och tog massa kort med Linneas telefon^^ haha ganska underhållande måste jag säga!

Jag gick hem, käkade och pluggade lite..
Inte så mycket mer ett säga ... :P
Byeee!
//hanna

Inga kommentarer: