lördag 25 oktober 2008

Storhandlat!

Heej!
Nu har jag nyss kommit hem till Joel. Vi har varit på stan i några timmar och shoppat! :D Jag hittade dock inte så himla mycket, men en present to my brother ;D
Joel hittade en jacka (: Och vantar, halsduk och strumpor^^ Detodorat köpte vi båda oxå.. förstod att ni undrade över just det ;P
Sen in på hemköp och köpte lite food, slank kanske även neren påse godis... ooooj då... (a) haha

Jag har oxå städat mitt rum hemma, behövdes VERKLIGEN kan jag säga! haah usch..^^
Igår så blev jag extreeeemt sugen på chokladbollar så... jag bakade ;D MUMMS! ahha Dom tog inte alls slut fort.. (a)

Hmm.. har jag något mer att berätta? Näe, jag tror inte det.
Bye bye!
//hanna

Föresten! ahah Imorse avr det små mops valpar till salu i tidningaen! OOhh vad dom var söööta :D thihi! Jag vill ju ha en liten Gunnar ;D
Men ska gå nu :P ahah
Hej då igen!

Inga kommentarer: