söndag 19 oktober 2008

Plugg, plugg, plugg....

Heej!
Söndag idag då. Vart tog lördagen vägen? Jaja, idag vaknade jag runt alv tio :o Kunde inte soma om så gick upp och duscha, fixa mig lite och käkade frukost.
Sen började jag med pluggandet.. ååh.. suttit med det HELA dagen! Från typ 11 tills 17... Och kommer måste göra lite mer oxå.. Ska lära mig ca 200 glosor tills på tisdag, kuul! noot..
Lärt mig ca 75 st hittils .. bara resten kvar då..!
Sen har vi geografi prov på.. torsdag? fredag?.. oxå. Känns inte alls lite stressigt just nu. Men efter denna vecka är det iallafall loooov :D Vad skönt det kommer bli! Skulle ju väldans väldans gärna velat åka utomlands då.. men men.. kan ju inte få allt, sura lärare och hundra läxor får väl duga.. (:

Sitter och väntar på att Joel ska komma .. Men nu ringde han nyss och säger att han kanske inte kommer för han inte mår 100 bra... Fel att lyssna på mig igår när jag sa precis det? Men neeeedå..... never...

jaja.. byee!
//hanna

Inga kommentarer: