söndag 5 oktober 2008

Härnösand!

Tjohoo!

Nu har jag nästan nyss kommit hem, har varit i Härnösand! Var ju ett tag sen nu. Britt-Inger fyllde år så vi åkte dit i fredags (: Och vaddå mycket mat man fick! :P Haha. Förrätt, någon soppa, sen potatisgratäng med kött o sås, sen paj till efterrätt och sen Tårtaaaa! ;D Marängtårta med blåbär och hallon ;D Mumms! Men så himla mätt sen! :o Oh!
Inte blev det bättre på lödrag heller, ungefär samma sak då ^^ Och söndag oxå, haha :P Har väll gått upp ca 127 kg.. trevligt (:

Åkte en sväng till Chris på lördag oxå, spelade lite tvspel, jag somnade INTE (a) .. hahaha oooops :P Sen vaknar jag och börjar prata (drömde väl nått). Joel och Chris satt och prata osså kommer jag "Neeej.." "Eh, hanna jag pratar inte med dig jag pratar med Chris" Jahaaaaaa ja! x)
Åkte vidare till Rodling, han hade pyjamas-party ^^ haha Massa 95:or där :P Missuppfatta inte det som jag gjorde när jag fick höra det! x) Han är nämnligen innebandy tränare för dom och nu hade dom filmkväll .. :P haha Stackarn han såg lite sliten ut ^^

Mjaa... orkar nog inte berätta något mer för er nu.
Höres! Byeee!
//hanna

Inga kommentarer: