torsdag 2 oktober 2008

Skit väder...

Hej!
Ja idag har det regnat precis HELA dagen..! så himla trist, osså blir man så trött när solen inte är framme.
Men dagen har varit rätt underhållande ändå tycker jag :P Började med psykologi, vi skulle "bilda familj" haha ^^ Para ihop oss tjej och kille gå gott det gick. Jag och Peter diskuterade barnuppfostran. Men dom flesta lyssnade nog mest på Gabbi och Fuad x) Vissa tycker ju att det är rätt att slå barn :o sjuukt..
Sen hade vi massage oxå (: Var ganska läskigt för de killades värsta mycket vid ryggraden :O ahha Konstigt.. ^^

Lunch sen, kycklingklubbor.. Käkade en sen när jag började på den andra såg jag att den var helt rosa! :S usch.. så käkade inte upp den direkt. Såg sen när vi gick ut att det fanns ju lasange .. hade jag ju hällre käkat än rosa kyckling.. :P

Sen så har jag haft ganska kul åt att skrämma Linnea hela dagen x) haha Förlåååt lilla nörd (a) Men det var ganska kul x)
Men tycker synd om henne oxå (inte för att hon måste vara med mig varje dag^^) utan för att hon är sjuk.. bihåleinflammation.. /: Usch.. stackare.. Men Krya på dig (:
Finns gratis böcker i biblioteket som man får ta, vi hittade en var (: Tyckte jag ver lite kul.

Pappa hade köpt hallonbakelse till mig oxå när jag kom hem :D thihi Jag blev glad :D

Bye !
//hanna

Inga kommentarer: