tisdag 28 oktober 2008

Tisdaaaaaaaaaaaaaaaag ;D

Heeeeej!
Just nu sitter jag och väntar på linnea, linnea och Clara. Var ju tänkt att vi skulle till tove på alnö men blev ändrade planer :P Så nu är dom små äkklen på väg hit istället (: Vet inte rikgit vad vi ska göra då men blir säkert trevligt, prata lite (:

Åkte in med Linnea S till stan runt 11-12 tiden. Gick och kollade lite, sen råååååkade vi gå till SUBWAY! <33 oooj dåå.... haha :P
Sen gick vi runt på stan och kollade runt lite.
Sen träffade vi vitlöksbarnen Linnea E och Clara x) (dom hade käkat en frensh hotdog med en jävla massa vitlöksdressing!) luktade ju mumma mena jag ;D haha ^^
Gick och kollade lite till inna vi skijdes åt .. :P

Just nu sitter jag och pratar emd Sebastien på msn (belgarn) "jag var hos frisören idag han klippte av allt mitt hår....! buhuuu..!" "haha nej jag skoja bara" eeh.. ja.. kul? Men vissa är ju som dom blev.

Har lagat en riktig lyxmiddag och käkat oxå ;D haha Frysta kötbullar med makaroner och ketchup. lyx som sagt ^^ Men gick dock inte så bra när jag kokade makaroner första gången x) när jag skulle hälla ut vattnet råkade jag tappa ut alltihop så det hamna i slasken bland all disk^^ Kändes inte så himla fräsht att käka det så kokade en ny omgång .. x)

Inga kommentarer: