fredag 10 oktober 2008

Salsa!

Holaaa! (;

Joooodå! Tro det eller ej men JAG och JOEL har varit och dansat SALSA! x) haha Var kanske inte dom duktigaste men var ju ganska underhållande x) Vi var inte alls duktiga kan jag ju säga x) Men vi hade ju trevligt iaf :P Han var ensam kille oxå, haha!
Är nog roligare och så om man kan grundstegen, dethär var ju lite mer avancerat :P Men vi kämpade på bra tycker jag! ;P
Jag har ju två gratis veckor på Helex nu så varför inte prova allt? haha. Var ju och gymmade igår sen idag på idrotten hade vi cooper-test och nu salsa då :P Mina ben kommer vara döda imorgon eftersom dom redan är halvdöda idag..! :o

Sen nu när vi kom hem rååååkade jag hitta en lite brownie i kylen och den råååkade hamna i min mage (a) ooooj dååå , *vissel* ... ;P

Sen på söndag fyller Joel år ;D Ska baka chokladbollar :D :D MUMMA! Kommer inte alls käka upp dom själv .. (a) lalalalalaaa.....

Näe.. nu har jag kanske inte så himla mycket mer att berätta för er hur mycket mer ni än skull vilja läsa :o Såå... Goodbyeee!
// Your Idol Hannub ;D

Inga kommentarer: