torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Heej!

Idag hade jag bara en lektion :D Mycket skönt måsye jag säga, men käkade på skolan med Linnea och folket innan jag gick till Joel för o se hur man mådde. I morse så mådde han inte så himla bra, var kanske liite bättre nu men.. stackarn.. han måste ju vara frisk!
Var där tills 16.30 ungefär, och fram tills dess var jag rätt så rastlös^^ Kanske var en aning irriterande för någon som mådde dåligt .. :P Haha, men vet ni? Jag lyckades gömma mig i lägenheten! haha lite kul ändå, liksom ett rum och en toa vaaaaaaaaart kan hanna vaaaraaa? ^^ haha han såg mig inte iaf, tog ett litet tag. Tyckte jag var lite kul :P

Har ju sån himla träningsverk sen igår oxå :o Var ju och träna då, körde armar, bröst och mage. Ajajajaaaaj kan jag ju säga! haha Kan knappt röra mina små armar^^ Ovan att träa? En aning kanske..
Har pluggat lite oxå, har engleska prov på tisdag och det är BARA glosor :o ca 400 st att lära sig, bara att börja då ;)

Näe.. nu ska jag väl hitta på nått annat att göra.
Byee!
//hanna

Inga kommentarer: