söndag 28 september 2008

Bölar time.. :'(

Heeej!

Såg nyss på Robin Hood, jag tycker det är bra (: hihi Men idag var det ju jätte sorgligt..! Oohoo.. vad jag bölade..! :/ Sista avsnittet (iaf för denhär säsongen) osså slutar det sådär! nääe.. :/ gick åt några näsdukar där kan jag meddela :P

Annars har det nog inte hänt alltför mycket idag, sov hos Joel så var där fram till fyra då jag åkte hem o käka (: Joel ska plugga han oxå så bäst att inte störa ;P Jag har ju någon engelska att göra jag med så, men den är snart klar tror jag (:

Igår förresten så blev det tillslut hyrfilm :P Tog bara ca en timme att välja vilken ^^ Såg den hon Janna. Innan det så käka vi på Biteline oxå, blev tacco buffe :D Mumms! Var ju tänkt med bio sen ju men var inte riktigt på humör.. inte jag, janna och elin iaf :P
Men det blev en trevligt kväll ändå :D

Byeee!
//hanna

Inga kommentarer: