fredag 12 september 2008

Dunder förkyld!

Heej!

Jo, jag är verkligen skiiit förkyld.. :/ Är väll Emma eller Linnea som smittar mig.. skitungar..! :P
Var ju skola idag iaf. Började med geografi, skulle sätta ut massa städer, länder och flaggor på en karta på nån sida på internet.. :P Europas städer och länder gick ju ändå hyfsat, men sen kommer ma till svenska städer och landskap :o "whaaaat..?!" xD Gick nog kanske inte alltför bra.. ^^ Visste vart sundsvall låg iaf (a)

Var kyckling schnitzel till lunch! Jag blev glad :D tihih!
Sen så hade jag ju tänkt vara med på idrotten trotts förkyldningen.. För känndes ändå ganks aokej imorse, men under dagen så blev det värre..:/ Men jag bytte om tills... jag upptäckte att jag inte hade med mig några byxor! :o Men var kanske lika bra det, för vi skulle spring typ 12 varv på löpbanan! :o Så hade jag varit med då hade jag typ dött..! ^^

Sen gick vi till Åkersvik för att möta Linnea, Elin och Janna (: Drog ner till stan och mötte Clara (: Folket käkade på donken, jag och janna höll oss till dieten ;P haha
Sen försökte vi se om vi såg Tove och Robbin som var på en liten dejt! ;P hihi!
Men såg dom inte .. :/
Gick sen till Joel, vi tog bussen hem till meeeej och käkade.

Det var min daaag!
Heeej dåå!
//hanna

Inga kommentarer: