onsdag 10 september 2008

Feeeet...!

Hej hej!

Har nyss kommit hem nu efter att ha varit på stan men sandra, angelica, lollo, ida och victoria. Jag och sandra gick på charm och käka typ Fikabuffé! Vaddå sumobrottare när va var klar? :o Massa mackor med marmelad och allt på, kakor, bullar, muffins och tårta!! :o Mummmms! Men när tårtan kom fram blev det liiite för mycket tror jag :P

Började 12.35 idag, för jag hade ingen tyska så det var ju skönt att få sova ut lite :D Sen var det bara två lektioner (: Men Emma det lilla äkklet var sjuk idag oxå och jag jobbar ju med henne på rättskunskapen :o Btw, våran lärare är störd! :o Vi vill diskutera en sak med henne men då ba "Nej, jag vill inte höra på det där..!" ååh... blev så arg..!
På fredag ska vi iaf redovisa så då MÅSTE Emma vara frisk! (a)
Linnea måste krya på sig hon med (:

Men ska väll ta och plugga lite tyska nu tror jag.
Bye!
//hanna

Inga kommentarer: