måndag 1 september 2008

Matlagning!

Heej!
Jo nu har vi nyss lagat middag jag och Joel (: Blir lax, grönsaker och potatis. Mumms hoppas jag ;D Står i ugenen nu och blir klart. Vi var och handlade på hemköp förut, skulle ju köpa laxen och allt. Osså skulle vi köpa citronpeppar.. vilket vi gjorde MEN sen är jag så duktig och glömmer att packa ner den i påsen :o Det märkte jag när vi kom hem :P Så jag fick springa ner på turkaffärn och köpa en citron istället ^^ ahah hoppas det blir mumsigt ändå..!

Var skola idag. Var väll trevligt, pannkaka till lunch... Åkersvik fick kyckling nuggets :o Vill ju jag oxå ha! :o Fuskigt..
Hade psykologi första gången idag, rätt interessant tycker jag(: Hoppas jag inte låter för nördig ^^
På lörsag är det dans för alla ekonomer på skolan, alla har ett tema som man ska klä ut sig till. Vi har 80-tal :P Tycker det ska blir lite kul ändå ;D Om man går får man vara leddig någon dag sendan, treevligt! Ska fixa mej hos Linnea först, tupera håret, fixa ögonskugga och allt :P hihi lite kul (:

Men nu ska jag kanske gå och hjälpa "någon" att steka kroketter x) ahah Kan ju vara svårt det med för vissa x) hahaha
Byee
//hanna

Inga kommentarer: