torsdag 11 september 2008

Words can not erase it....

Hej..!

ja.. vad ska man säga.. har inte alltför mycket att göra nu kanske. Sitter hemma. Tog 17.15 bussen hem. Pappa hade gjort kyckling och bulgur (: Mamma är inte hemma, ute och käkar med några.

Dagen var ändå rätt kul måste jag säga. På psykologin så skulle alla skriva en lapp med egenskaper om alla i klassen :P Lite svårt att komma på saker men kul att läsa sen ^^
Linnea var sjuk idag med.. :/ Men Emma var frisk iaf (: Så på våran ca 2 timmars lunch satt vi och jobbade med rättskunskapen, ahah nöördaaar ;P Men ska ju redovisa imorgon så var tvugna..!

Sen på geografin så skulle vi kolla på kartor. Jag och Emma var inte alltför duktiga x) Fy fan vad vi vad kass xD "Vart är nord? Vart är väst? Åt vänster? Vart är vänster då?" xD hahaha Inte våran grej det där kanske..! Niklas försökte hjälpa oss, men ack (xD) det gick inte bra... Han målade jordgloben men jag tyckte det såg ut som en lök X)
jaja.. efter denna trögfattade lektion var det affärskommunikation på engelska. Inte för att den blev så himla mycket bättre x) Jag, Emma, Albert, Niklas och Filip fick nån himla dampattack..! Så allt var väll som vanligt då kanske^^ "Albritt! xD HAHA" Jag tyckde det var väldans kul X) Ingen som fattar men skit samma:D

men ska väll gå nu
Bye bye!
//hanna

Inga kommentarer: