tisdag 23 september 2008

Home!

HaaaalllååÅÅ! :D

Nu har jag nyss kommit hem och käkat lite maaaat ;D
Dagen var okej (:
Gjorde ju som sagt bort oss en aning x) hahah Kan berätta vad som hände xD Jag, Linnea och Lollo stod nere på toan, där finns det ju en typ.. pelare.. med en järnstång runt. Där stod jag och sjöng "en elefant balanserade på en liten liten spindel tråååååd det tyckte den var så intressant så den gick och hämtade en annan elefant" xD Så kom Lollo och var "den andra elefanten" Sen kom Linnea och var den tredje xD haha Fråga mig inte varifrån jag fick idéen men jaja .. ^^ Sen så går vi iaf runt där och sjunger "Tre elefanter balanserade..." osså kommer det in en kille och ser oss xD hahaha Jag sprang ut därifrån! Var kanske inte det mest diskreta att göra men men .. Alla hjärnor fungerar inte lika bra i nödsituationer x) hahaha

Efter skolan gick jag med Linnea på stan och shoppade :D Hittade ÄNTLIGEN ett par låga stuprörsjeans! :D Yeeeaay! ^^ Sen en söt tröja oxå, thihi :D
Haha, just ja.. Linnea på en affär: Hon håller upp en tubtop och frågar.. "Men vad ska det vara här?" Jag svarar (nästan skriker) "Men brösten kanske!!" xD haahah Ingen kanske fattar men det var gaska så underhållande X) haha

Nu ska jag vara social med folk på msn ^^
Bye bye!
//hanna

Inga kommentarer: