måndag 22 september 2008

Potatisbullar!

Heej!

Nu har jag nyss gjort klar all tyska till imorgon, har en massa glosor.. Men nu sitter dom nog hoppas jag.
Dagen har väll varit rätt bra. Linnea och Sandra skulle käka på Dragonhouse på lunchen! Muummms..! ;D Men när jag såg vad det var för mat på skolan så kunde jag ej följa med :o Det var nämligen potatisbullar!! Oohh I LOVE potatisbullar! <3
Så eftersom alla jag kände var på Dragohouse och jag inte ville offra mina potatisbullar så satt jag där helt själv vid ett bord i matsalen....
Hahah x) Närå.. Var ju bara Lenny och Sandra som åt ute, jag åt med Emma och Lollo (: Hade ju varit lite väl mobbat annars kanske ^^

Jobbade på på matten.. Sen på psykologin ska vi jobba i grupper nu och sen redovisa nått. Jag är med Gabbi och Albert, ska nog gå bra tror jag (: Fick tillbaka proven oxå, gick ju bra (: Ett litet fel bara :D

Gick sen till Joel, var där ett tag. Johannes och Jenny tittade förbi lite. Men jag hann inte umgås så mycket med dom för jag skulle springa till bussen. Skule hem och käka :P Mammi och pappi hade gjort pizza (:

Ajaa... Nu får ni inte veta något mer hur mycket ni än vill.. ;D
Byee!
//hanna

Inga kommentarer: