onsdag 3 september 2008

hos Joel

Heej!
Jo nu sitter jag hos Joel, han ser på tv.. har fått igång internet på den stationära datorn nu, så slipper man sitta på golvet o få ont i baken ^^ Så är ju bra. Men tangertbordet är det samma, så iband kan man få en stöt :o haha vore ju trevligt om man inte fick det tycker jag.

Skola idag, började med tyska. Jag var själv:o Sandra och Elin har ju bytt språk.. Och Peter den svikarn var inte där :o Men jag överlevde (:
Käkade lunch, spagetti och köttfärssås.. Sen var det matte..! Yeeaay...! NOT ..^^ Jag och Emma jobbade på så duktigt såååå! Sen fick vi spela nå spel mot Martin och Filip.. Vi vann inte .. :/ Men var säkert bara för att dom fuskade ;P
Nästa lektion: rättskunskap.. Vi ska jobba med ett brott, jag och Emma tog Kidnappning. Allt var ju nästan upptaget.. Men vi får väll hoppas att det gåt bra...

Slutade sen, jag gick hit. Käkade alldelles nyss, kanske ska ner på stan och köpa en telefon snart (inte till mig, en hemtelefon till Joel..) Men jag skulle ju oxå behöva en ny :P Den är ju så himla jobbig! :o Näe jag vaknade imorsen hade jag 245 olästa sms,.. Vaaaaaad kan det så i dom? ^^ "Linnea ringde dig men lämnade inget meddelande, tack för att du valt 3.." Hata min mobil!
Ajaa.. det var min dag.
Byee!
//hanna

Inga kommentarer: