torsdag 4 september 2008

Vattnat blomorna..

Heej!
Jag och mammi har nyss varit en sväng till mormor för att vattna hennes blommor. Hon och Göran är ju i Turkiet..! :o Jag vill oxå åka utomlands!!! Oohh vad jag vill sola, bada och äta god mat! ;P

Skola idag som vanligt. Lunchen är 1,5 timme på torsdagar.. får låångt tycker jag.. Sen när väl lektionen börjar så har vi typ bara 5 minuter.. Sen är det 2 timmar hål till! :O För en lektion som började tre.. :/ Jobbigt.. Jag gick iaf till Joel :D Så det var ju trevligt ändå (:
Hinner ju inte träffa han nå mer idag, han har ju nollningsgrejor, Ölympiskaspelen ^^
Tog 16.30 bussen hem med mamma, käkade speghetti och köttfärssås till middag sen (:

Imorgon vill jag åka till birsta efter skolan så jag kan köpa en ny telefon :D Behövj ju VERKLIGEN!
Sen på Lördag är det ju dendär dansgrejen för alla ekonomer. Jag trodde ju att det skulle vara på kvällen, men så för jag höra att det är 14-17! :o Blire ju inte alls lika kul jue.. :/

Thats my day!
Bye!
//hanna

Inga kommentarer: