onsdag 17 september 2008

Ledig imorgon :D

Tjohoo!

Här sitter jag med hårfärg i håret och ser ut som ett troll! :D haha Mamma hjälpe mig nyss, skulle nog inte bli alltför bra om jag gjorde det själv x) haha Så nu ska jag sitta här i 40 minuter tills det är klart (: Sen hoppa in i duschen och sen feta mig framför tvn :D

Som sagt så är jag ledig imorgon :D Har inga lektioner, 2 lärere var borta, har hemuppgifter på dom andra så är ju skit bra :D
Idag hade jag bara 2 lektioner oxå (: Hade ingen rättsknskap (: Så det var ju trevligt det med.
Gick förbi Joel en sväng, var där tills jag tog 16 bussen hem. På busshållsplatsen träffade jag äkklet själv i egen hög person, Linnea Söderblom :D haha :P Hon hade blivit dumpad av Elin som fick skjuts hem. så hon fick ta bussen sjääälv ! haha kanske inte riktigt så det gick till men men ^^
jaa.... vad kan jag mer berätta? Jag och Linnea E gick en sväng på stan på lunchen.. kollade in "korvmenyn" haha x) lite kul tyckte jag ^^ "Är du väldigt hungrig? Ta en extra tjock.." ahha ^^
Sen äkklade vi runt på stan (: Slog ihop oss med Emma, Ida, Angelica och Sandra (:

Jaja, nu får ni inte veta något mer om min intressanta dag hur mycket ni än skulle vilja :D I'm sorry ..
Bye bye!
//hannuuuuub ;D

Inga kommentarer: