onsdag 24 september 2008

Konstig dag..

Heej!

Jo, denna dag har varit väldans konstigt må jag säga.. :o
Började imorse när jag skulle till bussen, så satt jag där och väntade. Så kommer det en gubbe och ska börja prata om allt möjligt :o "har du märkt att det är inte förrän nu på sensommaren som getingarna börjar komma..?" jahaaaajaaa...! "Har du sett det där trädet förut?" Eehh, nej jag bor ju bara här men annars så... ^^ "Jag har tagit kort på det varje dag i tre veckors tid för att se hur det förändras.." Intresant..! x) Sen började han prata om att han skulle till vererinären och en massa annat..
Jaja, sen väl inne i stan så står jag och väntar utanför ica då kommer det en ...mörkhyad.. kille och typ toook stirrar och sen ba " Tjeeeeeenna! ;)" jag: "eehum..heeeeeej..............." x)

Sen åkte då jag och Linnea till birsta :D Tänkte shoppa shoppa shoppa :D Men ingen av oss hittade något .. :/ Bara lite maaaaaat (a) MUMMS! Blev så jävulskt mätt och trött sen .. :o

Tog bussen hem runt tre tror jag. Så gick chaffören ut ur bussen för att röka.. Så då la Linnea upp fötterna på sätat framför (satt där det var 4 säten, om ni inte fattar .. :P) Jag brukar normalt inte göra det men gjorde det nu för jag var så trött ^^ Så kommer chaffören in igen men det märkte ju inte jag när jag var upptagen med min lilla telefon :P Så kommer han " HÖRRU DU! Om du ska åka med mig får du ta ner fötterna!!!!" okeeej, Det var trevligt att träffa dig oxå!
Sen så kommer det nån tant som har tappat sin telefon på en annan buss och vill att han ska ringa till den och massa.. så står vi där och blir typ 8 minuter försenade .. Så går en tant på busen fram till honom och säger att bussen skulle gå tjugo i och hon hade en tid och passa.. Så åkte tillslut.
Sen så ringer han någon och verkligen skriker så ALLA i bussen ska höra! "Jag hade en passagerare här som kom fram och klaga på att vi var sen när jag höll på hjälpa en annan här.. Jag blir så förbannad, här hjälper man en och får skit av en annan för det"
Liksom vaa? Hur skulle tanten kunna veta vad han höll på med... Han hade ju ändå en tid att passa..? Man kan ju vara lite trevligt själv så kankse folk är trevliga tillbaka?
Tyckte han var väldans otrevligt iaf.. :P
Linnea höll på garva ihjäl sig hela vägen hem.. x) Tack för stödet ditt lilla äkkel x)

Byee!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHA XD Du anar inte va kul jag hade att du bara stirrade ner i mobilen och chaffisen kom och pekade på dig.. HAHA Förlåt men det är lite kuul!! "åsså tjeeeeenaaaa" ahahahaha bra dag!! ;::_

Hanna sa...

hahahaha sluuuta det var jätte hemskt xD