lördag 27 september 2008

Höst :D

Heeej (:

Sitter hos Joel nu, tog en promenad hit från mig. Så skönt väder ue te nu tycker jag :D Så mysigt med alla höst färger, osså är luften frisk oxå (:

Ikväll ska jag ut med flickorna (: Clara skulle tydligen inte med.. jag vet faktiskt inte vilka som ska med o inte ... :P Men är iaf jag, linneorna och elin :P Sen vet jag inte om janna kommer och inte om emma kommer heller..
Vi ska på Biteline och käka sen blir det bio. Känner mig så snål bara .. :/ Så dyrt med en lite pizza för ca 70 kr.. o sen film för kanske 90.. Vet inte vad vi ska se heller men blir väl säkert bra (:

Jag vill ju spara pengar till en liten resa (a). Vill såååå gärna åka utomlands! Va mysigt det skulle vara, sola, bada, god mat, gå på standen och hålla handen (: hihi Turkiet eller Grekland skulle inte vara fel :D Såg att man kunde åka till Grekland för 999 kr med hotel! Skiiit billigt jue :D hihi Jag vill åkaaaaa (a)..

Allt från mig (:
Bye bye!
//hanna


Inga kommentarer: