torsdag 28 augusti 2008

Arn - Riket vid vägens slut

Hej!
Var ju på bio igår. Såg Arn (: Den var jätte bra tycker jag, men jätte jätte sorglig... bölade 6 gånger under filmen :o Rekord ^^ Men inte nog med det, sen går jag och bölar hela vägen hem haha ^^ Lite fult ändå :P Me det var ju så sorglig..!

Sen var det skola idag då.. Skulle bara ha en lektion så började 13.05... Men när vi kom dit så var det ingen lektion för läraren var inte där.. så då hade jag ju gått dit i onödan... ajaa. Sen gick jag, Sandra och Linnea på ragonhouse och käkade buffe (a) haha Såååå gott! :D
Sen gick jag till Joel, men han var inte hemma. Han börjar ju oxå skolan idag :P Men nu är han här iaf (: Kom hem helt jätte blöt... så håller på torka nu :P

Åker hem med mor och far ikväll :P Har idrott imorgon så måste ju ha kläder till det.
Ska gå och vara lite social nu :P
Bye bye!
// hanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du seiös ;P 6 gånger att böla xD herregud hanna du är ju värre än linnea ^^ haha

Hanna sa...

haha jaa, men den var jätte sorglig..! :o ^^

Anonym sa...

HIhi ja kan förstå det ^^
Men du vet vilken tid ikväll va :D runt 6 tiden hos Linnea x) kul kul vi ska ha :D