söndag 3 augusti 2008

Bakat!

Tjoohooo! :D
Sitter vid datan nu jag medans vissa andra sitter och ser fotboll... Veeeem kan jag syfta på? (a)
Idag har det regnat mest hela dagen.. :/ Så vi har varit inne.
JAG har bakat muffins :D Dom blev jääätte goda (a) Var blåbär och hallon i (: Zhera (katten) blev helt galen när hon kände lukten av dom :o Så hon fick smaka lite, men blev då ännu galnare :o

Käkade middag, fyllda paprikor! I like :D Dom var dock väldans stora så jag orkade bara en :o
Var väldans jätte mätt sen, men lite mer muffins finns det ju alltid plats för ;P Så har väll käkat några sånna efter the dinner ^^
Robin Hood har bytt sändningstif verkar det som, brukar vara på torsdagar kl 20.00. Men bytt nu till söndagar 18.00. Lite dåligt... haha vad nördig jag låter ^^ men ajaa! I like irländska ;D

Just nu håller nåååågon på flyga sin radiostyrda helikopter ^^ Som han köpte när vi var i birsta x) "Vilken ålder är det för..?" xD "eeh, för mig.." x) lite kul! hahaha

men nu ska jag väll gå och vara lite social kanske (: Väntar på att Emma det lilla äkklet ska höra av sig, hon ville kanske hitta på nått ikväll efter hon jobbat :D

Bye bye!
// hannub 8)

Inga kommentarer: