söndag 24 augusti 2008

Fyndat!!

Heeej! :D
Idag är jag glaaad! Jag och mammi var på stan en sväng medan pappa och bror tränade (:
Jag hittade värsta fynden :D Har ju kollat på ett par ballerina skor typ hela sommaren ^^ Men dom kostade ju 600 kr :o Sen såg jag att dom var på rea för några veckor sedan och då kostade dom 400kr, så då funderade jag på att köpa dom men var för snåål^^ Men NU så var dom nedsänk igen! 200kr :D Jag slog till! :D
Sen hittade jag en liten söt mössa tyckte jag, var inte sådär jätte fin men lite småsöt på nå sätt. så kollade jag på priset! Jag kunde inte tro det 9.50 kr :o haha! Orginlapris 79.50! haha :D Kändes ganska fånigt att lägga fram en tia i kassan ^^ hihi
Sen köpte jag även en rooosa bh (: för 49 kr (: Och leggins, men dom var ej på rea :P
Sen gick vi även på McDonalds och käkade en liten glass ;P

Åkte förbi Joels lägenhet sen på hemvägen och kollade hur allt gick (: Det blir ju fin fint :D hihi Jag är så glaad :D Sen kom dom (joel, britt-inger och urban) hit och fikade lite (: Sen åkte dom hem ...joel med :/ ajaa, får väll träffa honom imorgon men ändå ;P

Nu ska jag nog ut och gå med Clara :D
Byyeee!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilka fynd hanna :D Du måste vara glad som helst ;P ^^

Hanna sa...

Haha, jamen oh ja! :D