fredag 22 augusti 2008

Mina katter är lite äckliga...

Heejs!

Jo, alltså min katt kom nyss hem med en liten söt pippifågel... Och nu sitter hon och käkar upp den, om inte pappa tog den ifrån henne vilket vi brukar försöka men det är inte så lätt alla gånger..
Men igår var det ännu äkkligare.. lr ja.. men synd om bytet tyckte jag :P Då kom hon hem med en ekorre.. :/ Sen sitter hon och käkar upp huvvet och lämnar det andra.. trevligt Zhera..!

Haha men Nils är ju lite rolig han. Han kom hem med en fågel, så lägger han den i hallen och sen går han och käkar kattmat x) haha tyckte det såg så roligt ut ^^

Det var mina äckliga historier! :D Visst var dom trevliga? ^^
Ikväll ska jag till Clara med allt annat folk (: Treeevligt tycker jag :D

Men hinner ints skriva mer, måste gå och hjälpa mammi och pappi med the dinner (:
Byee Geeks!
//hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Neheheheeeeej!!! :O va hemskt!!!! :'( uscha stackars pippifågeeeln :O