onsdag 13 augusti 2008

Staden med flickorna!

Heejs!

Idag var då jag, Linnea, Linnea, Clara, Janna och Elin på stan :D Vi käkade buffe på Biteline! :o Vaddå mycket man åt?! Sen satt vi där i ca 200 år och pratade om en massa :P
Men tillslut begav vi oss ner mot staden, gick och kollade lite överallt.. men hittade inget.. inge jag iaf. Sen blev vi lite glass sugen (a) ooops ^^ Så vi gick till Kebabcity, för där är glassen billig och vi är snåla x) På vägen dit säger Linnea E "Men är ni säker på att dom har kebab på kebabcity?" x) haha det lät så kul tyckte jag! Hon menade ju glass och inte kebab då men ^^

Sen fick jag, Linnea S och Elin skjuts av pappi hem till Granlo (mitt hem iallafall). Clara, Linnea E och Janna gick på stan en stund till :P

Sen kommer jag hem, ska käka middag,.är inte alls hungrig.. och vaaaaad blir det? Jo TACOS! :o Vaddå att jag redan var mätt?! Men jag kan ju liksom inte skita och äta när det är god mat x) haha Så jag klämde i mig en! :o Sen exploderade min mage så allt innehåll bara flöög ut! :o
Haha, näe inte riktigt så gick det till men kändes ju som det! ^^

Nice fat day! :D
Byee!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha de är sjukt konstoigt att dyu inte lider av fettma ;O

Hanna sa...

ahha vad glad jag blev nu när någon hade kommnterat :D haha ^^
Men jaa, det kan man säga.. Jag borde väga 347 kg (: