tisdag 12 augusti 2008

Mästerkocken Hannub!

Joodå, det är jag det :D Jag har nämnligen stekt massa fisk till middag, rödspetta (: mumma! Jag var SÅ duktig!

Jag har varit ute och gått idag oxå, i 50 min, eljuspåret och runt sticksjön (: Så såg jag en myrstack och kom att tänka på en sak..
Myrorna bygger ju alltid stacken mot norr (nått spec vädersteck iaf ^^ haha). Liksom fatta hur liten en mya är och hur ännu mindre hjärna den måste ha :o Och ändå vet det vart norr ligger? Osså kommer jag med min ENORMA hjärna i jämförelse och kan inte ett enda vädersträck ^^ Jag vet ju knappt höger och vänster x) Försår inte riktigt hur det kan gå till, hahaha x)

Efter middagen (som JAAAAG lagat ;D) såg jag, mamma och pappa på en svensk film. Tror den hette typ Himmelens hjärta.. Den var inte så himla bra kan jag säga. Mikael Persbrant var med.. Sen var det 3 andra skådespelare med, en film med 4 skådespelare alltså! Två gifta par, och allt dom gjorde var att äta middag och prata! :o Heeeela filmen..! Sen slutade det med en skilsmässa .. rolig film må jag säga ^^ haha Eller kanske inte :P

Imorgon blir det staden :D Med Linnea, Linnea och Clara (: Sen kanske Elin och Janna skulle med oxå, jag vet inte riktigt .. ^^

//hannaaaaa (:

Inga kommentarer: