fredag 8 augusti 2008

Fredag!

Hej hej!
Nu har jag jobbat klart för denna vecka, var ju bara två dagar men .. :P
Stått i kassan rätt mycket idag, Clara kom förbi lite treeevligt (:
Annars har det nog inte hänt så mycket tror jag..

Ville ju hänga med Linnea och Linnea ikväll... men neeee... så blev det inte .. :/ Bara för jag ska på bröllop imorgon, är ju kul.. men jag vill ändå vara med the geeeks..!

Jag väntar på mat^^ Blir nån kycklinggryta :D mumma!
Men ska väll inte skriva så mycket mer, har inget att berätta om.. Om ni inte vill läsa om massa onödigt skit som vad jag åt till lunch, läste i tidningen eller nått sånt :P Men vad jag åt till lunch kan jag faktiskt berätta x) haha! Kycklingwook! :D Hade ingen matlåda så köpte det ;D
ajaa ^^ ahah Nu är jag nöjd när jag fick berätta om maaaat (a)

Byee!
//hannub

Inga kommentarer: