måndag 25 augusti 2008

Sista dagen...

Jo, idag är det sista dagen på detta sommarlov.. Känns väll både bra och dåligt. Kul att träffa alla igen (: Men man vill ju gärna vara ledig.
Haha stackars dom små ettorna som börjar idag ;P Undra hur bra dom sov inatt? ^^

Jag skulle ringa och väcka Joel idag halv tolv, men jag ringde kvart över elva :P Tyckte inte det spelade sån stor roll, men tydligen gjorde det de ^^ Så han fick väll sova lite mer då... Jag var så snäll så jag ringde inte igen förrän tio över tolv :o
Jag vill ju att han ska vakna snart så han kommer hit någon gång :D

Min lön kom idag oxå! :D Så hittills har jag tjänat ca 14500kr :D Sen kommer ju lite mer i september för dom extra daganrna jag jobbade nu i augusti (:

Men ska väll hitta på något att göra nu tills den lilla sömntutan kommer hit :P
Bye!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, JAA!!! jag va så nyfiken så jag gick förbi skolan och tittade på dom småa! ;K haha, dom såg ungefär lika rädd ut som vi gjorde för ett år sedan! ;) X) thahah

Hanna sa...

hahaha! Vad roligt! ^^ Men jag hoppas dom sparar potatisbullarna tills vi börjar ;P haha