lördag 23 augusti 2008

Flyttdags (:

Heej! :D

Idag har Joel kört ner det mesta till lägenheten (: Säng, skrivbord, bord o lite små saker. Tar ner det sista imorgon.. sen så :D Var en sväng till IKEA oxå, för det var ingen ritning med till bordet.. bra va? ^^ hah Fixade sig iallfall. Vi passade på att käka lite där oxå, köpte en korv, en pizza slise, en frensh hotdog och EN dricka x) Så var kanske lite uppenbart att vi skulle dela på allt... (a) hihi ^^

Gårdagen var trevlig den :D Var ju hos Clara med massa folk (: Kom väll dit runt sju någongång.. sen satt vi där i kanske två timmar och väntade på alla andra..
Jag och Tove hade krig om villen radio kanal vi skulle lyssna på.. Linnea höll på Tove och Robin på mig, det gick ju inte allt för bra ^^
Jag gick hem tidigast ^^ Runt ett eller så. Missade tydligen en hel del x) haha! Gud vad jag skulle vilja sett allt xD

Ska väll gå till min kära vän TVn nu ;D
Byee!
//hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah ;P jaa jag kan säga det att du missade ett o annat ;D haha