måndag 18 augusti 2008

Regn, regn regn.. en sommar har passerat

Heej!
Ja, idag regnar det hel del.. lite tråkigt tycker jag, men kan ändå vare lite mysigt (:
Men det har ju varit dåligt väder nästan hela sommaren.. :/ Jag vill ju ha sol och bad! :D
Jag och Clara tänkte ju ut och gå idag^^ Men blev inte så p.g.a av det vackre vädret :P

Idag får Joel nyckeln till lägenheten! :D hihi! Jag är glad! Sen blir det väll IKEA en sväng oxå (:

Igår var jag på selånger marknad en sväng med Clara, Amanda, Emil och Fredde. Treevligt (: Gick och kollade lite, sen skulle dom hem men jag och Clara gick ett litet tag till. Vi träffade Sofie och hennes syster, vi åkte frisbyn med dom :D Skiit kul :D haha!

Sen på kvällen så var jag med dom igen, vi var hos Emil. Hade ju inga möbler än så vi satt på golvet ^^ ahah Dom hade bara ett eluttag oxå just då x) Så jaa.. haha men det var kul :D
Vi käkade massa chops och drack vatten :P haha låter lyxigt va? ;D Sen så måste vi ha sett ut som världens nördar, för alla hade på sig en mössa osså hittade vi massa knep & knå grejer. Osså satt alla där emd varsin grej som man försökte lösa! ahha xD
Jag och Clara tog 23.15 bussen hem (:

Nu ska jag nog ta och hoppa i duschen, har inte hunnit med det än..
Bye bye!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, jaaa! har han flyttat än? ehmm.. ifs så fick han nyckeln idag, men ändå? Men det blir säkert skit bra i slutändan när allt är klart! :D X) thihi


Thih PS jag har lärt mig nu att kommeeenteraaa!! stoolt

Hanna sa...

haha flyttar väll lite under veckan (:
Yeeaaay! Vad duktig du är linnea! Jag är stolt :D