torsdag 14 augusti 2008

Trååk...

Heej...!
Har nyss käkat middag nu, pasta med basilika och selleri sås låter kanske inte så mumsigt med det är det! :D
Och nu har jag trååkigt.. Vad kan man göra? Inget på tv och ingen på msn^^ haha Låter som det är allt i mitt liv x) Men vad kan jag annars göra just nu? ^^ Äta? ;P Nej, det har jag ju nyss gjort ^^

Började jobba kl 10 imorse, var trött trött trött..! Men pallade mig upp iaf. Fick skjuts av pappi till jobbet (a). Var väll inte så hilma mycket att göra idag, mest fylla på lite av varje.. Sen stod jag i kassan ett tag.
Slutade 16, bestämde mig för att gååå hem (: Fick lite tråkigt under färden^^ Så jag ringde Joel. Men inget svar... Ringde igen efter ett tag.. Inget svar.. Sen ringer upp han när jag nästan är hemma, men då kan han inte prata för han ska precis äta.. ^^ (Han hade nyss vaknat.. är jag förvånad..? Nej.).

Hmm.. jahaa? Nudå? Tror inte jag har så mycket mer att säga..
Selånger marknad börjar imorgon (: Treevligt tycker jag. Var ju lite ideer på fest i Härnösand på fredag oxå.. men jag vet inte hur det blir.. Känner inte så mycket för det, mer för o ta det lugnt (:
Näe, nu orkar jag inte komma på nått mer o skiva heller :P

Byebye!
//hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, men hannaa tagga till ;D Du behöver ju inte halsa i dig grejer, vi kan ha kul ändå:D Men apropå selånger markande så tkr jag oxå att de kommer bli skojj!:D