onsdag 6 augusti 2008

Staden men linneorna (:

Tjoosan! :D

Nu jag jag nyss kommit hem ungefär, har vart på stan med Linnea och Linnea :P Vi käkade lunchbuffe på Dragonhouse! :D Sååå jävulskt gott! Jag åt mycket mycket mycket!
Gick på stan och kollade lite efter det, jag köpte en tröja. Den var mysig ;D Linnea S köpte en jätte söt tröja med en tax på :D Och Linnea E en med solglasögon ;D
Sen blev det glass time! Isglass för allihop, jag tog en twister, muumms!
Gick och kollade lite mer, fanns ing diedem någonstans?! Vart faaaan finns dom? ^^

Och nu alla muppar så tror jag att jag har kommit på hur man kommeterer:P Visaa som inte visste.. Om man trycker på kommentarer så kan man ju välja i nått i kanten, välj Namn/URL :D Borde ju funka tycker jag .. :P

Imorgon skulle jag och Linnea E kanske på stan med Emma :D Lääänge sen jag träfade henne nu :o Så blir ju kul :D Hoppas hon kan (:

That was my day!
Byyeeee!
//hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

jkspdsii