måndag 11 augusti 2008

En liten fråga..

Tjosan i trosan alla muppish pruppish! ;D 8)

Till att börja med, som ni kanske förstod av rubiken, har jag en lite fråga till er alla (: Fattar folk hur man kommenterar? Jag har förklarat det en gång men fick aldrig någon respons på om ni fattade eller inte ^^ Eller om ni bara inte vill kommentera mina underbart intressanta blogg inlägg :D Haha. Meeen för er som vill läsa min vackra beskrivning IGEN.. Hääääär kommer den! :D woho!
Tryck på kommentera grejen där nere under inlägget, till vänster ser ni några alternativ som man kan pricka i. Under "välj identitet". Välj då Namn/URL Sen är det bara att skirva på :D yeeay! Klarnade det upp i hjäran nu? Borde det ju göra eftersom jag är så ENOOORMT bra på att förklara ;D

Dåså, nu var det avklarat. Nu kan jag berätta om min interessanta dag istället! Hörde jag ett glädje jubel? Trodde väll det! ;D haha!
Jag vaknade, jag somnade :o Jag vaknade.. jag somnade :o SEN! Vaknade jag OCH jag somnade INTE igen :o Klockan var då tjogo i elva. Någon annan (Joel) sov däremot ganska myckt.. Jag bestämde mig för att väcka honom ;) Lyckades efter ett litet tag så vi klev upp (: Nästan rekord tidigt lr vad? ^^ haha
Men sen började gosen att frysa .. :/ jätte mycket.. Käkad lite lunch iaf.. Men han mådde inge bra.. :/ (Fastän det var OS och allt ^^) Så efter nån timme gick han och la sig igen ... Jag låg och kramade honom så det skulle bli bättre (a) Han skulle ju med bussen hem till Härnösand 15.55 eftersom han skulle jobba 17.00.. Verkade må lite bättre sen när han åkte iallafall, tur det (:
Sen så vill jag bara säga att.. Om en vecka flyttar han hit! YEEEAAAY! :D :D :D :D Jag är gladast!! :D :D

Det var det (:
Bye geeks!
Hannaaaaaaa, med H ;) ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna , bra förklarning! Jag förstod ju! haha:D

Hanna sa...

yeay! någon fattade vad jag skreeev :D