torsdag 21 augusti 2008

Home again!

Jooodå, nu jag är åter hemma. Har dock inte skrivit att jag varit borta men men ..^^ haha
Om ingen vet så har jag varit i Härnösand. Åkte upp i tisdags kväll. Och åkte hem idag.

Har varit lite på IKEA, köpte ett soffbord eller vad man nu kallar det. Ett bord som står framför soffan helt enkelt (: Jag tyckte det var väldans bra, för der var snyggt (: Och på sidorna fanns det smarta lådor som man kan ha grejor i! :D Tyckte jag var braa (:
Sen köptes det lite annat oxå, tallrikar, kastruller, stekpannor, kuddar, täcken och allt sånt (:
Sen på lördag körs sängen ner, och skrivbordet oxå. Så då blir det massa att skruva ihop ^^

Just ja! haha Vi var i birsta en sväng i måndags oxå. Då skulle Joel såklart köpte en lögn detektor x) ahha Den är skit läskig :o Om man ljuger får man en stöt! :o gör ju ont ^^ Pontus och Evelina kom förbi och provade lite :P haha Verkar dock inte funka så bra på alla, vissa blir ju nervösa för stöten och då går pulsen upp och man får en stöt fast man kanske inte ljuger^^

Efter vi varit i Birsta idag så fick jag skjuts hem.. (:
Oh, en sak till! Var inne en sväng på Media Markt, jag såg massor av mobiltelefoner :D Måste ju köpa en ny eftersom min strejkar ^^ Men det var värsta bra för telefonerna var på slagna så man kunde kolla på menyn och ta kort och se hur allt funkade liksom :D Har jag inte sett att man kan förut iaf ^^

Men nu ska jag nog inte skriva nå mer.
Byyee!
//hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej vad coolt! En lögndetektor grej! haha:D Men ehum köpte ni den på ikea? xD btw Jag blev också värsta imponerad av att telefonerna var påslagna!:D

Hanna sa...

haha nej på birsta city på teknikmagasinet ^^ haha